STAP 6. Evalueer jezelf en ontmasker je ineffectieve gedrag
Als je STAP 1 t/m 5 op weg naar onafhankelijk ondernemerschap zet dan kan het niet uitblijven of je komt jezelf tegen. Dat is fijn want daar leer je van. Hierdoor krijg je ervaring en inzichten en kun je groeien in je ondernemerschap. Als je niet in actie komt, en dus...
STAP 5. Doe een onweerstaanbaar aanbod
In het begin van mijn ondernemerschap durfde ik mijn leads geen aanbod te doen terwijl ik 100% zeker wist dat ik hen verder kon helpen. Dat ik de oplossing had en was voor hun urgente probleem. Ik vond het opdringerig, was bang dat ze geïrriteerd raakten. Dat ze ook...
STAP 4. Ga bellen en vertellen en vragen stellen
Jouw leads kopen niet van internet. Ze kopen jouw oplossing voor hun urgente probleem doordat jij een-op-eencontact met ze tot stand brengt. Daarom moet je gaan bellen en vertellen en vragen gaan stellen. Je lead weet wat hij zoekt. Hij heeft meestal al een beeld van...
STAP 3. Zonder content geen bedrijf
Marketingvaardigheden leren (STAP 1 en 2) terwijl je nog niet weet wat je expertstatus is, is niet de weg naar succes. Om succesvol te worden, zul je jouw expertstatus moeten kennen. Jouw expertstatus ligt besloten in het persoonlijke verhaal van het urgente probleem...
STAP 2. Wees bereid dat te doen waarvan je denkt dat je het niet kunt, wilt of durft
De lead pakken gaat over de leiding nemen over je ondernemerschap door de sporen die je leads nalaten op te volgen. Dat wil zeggen, je pakt de telefoon en je gaat ze bellen. Je belt die lead die je gisteren op die netwerkbijeenkomst hebt ontmoet en gesproken. En die...
STAP 1. Pak de lead!
Een lead is iemand die een spoor naar zichzelf heeft achtergelaten omdat hij aan jou zijn naam, e-mailadres en/of telefoonnummer, heeft gegeven. Een lead kun je daarom opvolgen. Met het nalaten van een spoor, zegt je lead tegen jou: “Ik ken jou. Hier zijn mijn...